8 dagar in på det nya året.

 

Ja då var jag här igen efter ett långt uppehåll, ett under att jag hittade tillbaks till bloggen. Men skam den som ger sig. Nu gäller det bara att komma ihåg alla funktioner, men det reder sig förhoppningsvis med tiden.

Idag är det kyligt i Paradiset och har så varit under en längre tid. I morgon blir det plusgrader, konstigt hur kroppen klarar av så här stora temperaturskillnader. Varken Nelly, på bilden, eller Vilda den andra settern, gillar kyla och vill helst vara inomhus vilket jag tackar för.

Jag hoppas jag klarar av att hålla liv i bloggen, jag älskar ju att skriva. Jag har inga förhoppningar om att få en massa följare, det är inte därför jag skriver utan enbart för min egen skull. Och jag tror inte mina grubblerier och tankar intresserar någon annan än mig själv. Men det är väl bra nog det. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen